דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הילינג - מהי משמעות הטיפול בהילינג 

מאת    [ 13/04/2010 ]

מילים במאמר: 726   [ נצפה 1683 פעמים ]

הדרך הטובה ביותר להכיר ולהבין מהו הטיפול בהילינג היא לחוות אותו בהתנסות אישית. רק דרך החוויה ניתן להרגיש ולהבין באמת מהו הטיפול בהילינג. הבנת הרעיון והעניין שתחת הכותרת טיפול בהילינג והאנרגיות עליהן הוא עובד מומלץ שתבוא מתוך חוויה והתנסות אישית.

בהמשך אנסה להעביר בגדול את העיקרון שמאחורי הטיפול בהילינג. מהי אותה אנרגיה איתה עובדים, מהו תפקידה ובאיזה אופן יכול הטיפול בהילינג לעזור. מומלץ וכדאי להתעמק בנושא, אך לימוד עיוני לא יוכל להשתוות לחוויה עצמה.

 

נתחיל במפגש בין הביצית והזרע שהינו יחיד ומיוחד. באותו הרגע, שמניע תחילתם של חיים חדשים נבראת אנרגיה חדשה שהיא ייחודית לנו והיא הנשמה שלנו ויש לה את המהות שלה.

אנחנו נולדים לעולם עם מהות ייחודית לנו שהינה פוטנציאל אין סופי שקיים בתוכנו, אותו עלינו להשתדל לממש במהלך חיינו. כדי לממש אותו, זורמת בתוכנו אנרגיה שהיא כוח החיוניות שלנו. אותו כוח חיוניות שהינו גם כוח החיים אחראי על בריאותנו הכללית וכל עוד זרימתו תקינה, נהיה בריאים ונרגיש טוב פיזית ונפשית.

לאנרגיה שזורמת בתוכנו היכולת להניע ולהוביל אותנו להגשמת רצונותינו ובעת הצורך תעזור לנו להתגבר על מכשולים. כאשר אנחנו מודעים וקשובים אליה ופועלים בהתאם אנחנו לרוב נהיה בריאים ונרגיש טוב עם עצמנו והדבר יעצים את תנועתה ויעילותה. אך לעיתים אנו מתמודדים עם קשיים ומצבים מאתגרים, חלקם פיזיים וחלקם נפשיים. הם משפיעים עלינו וכתוצאה מכך גם על אותה אנרגיה הזורמת בתוכנו ודרכנו. הדבר מביא ליציאה מאיזון ולעיתים לחסימה ומקבל ביטוי אצל כל אחד בצורה שונה, אצל חלק יבוא הביטוי ברובד הפיזי ואצל חלק ברובד הנפשי. לרוב נתגבר ונמשיך הלאה אך ברובד הנפשי קיים סיכוי שיישאר זיכרון אנרגטי שכל עוד לא החלים יש לו את היכולת להשפיע עלינו גם לטווח הרחוק.

 

בטיפול בהילינג נבדוק היכן קיים חוסר האיזון או החסימה שמשפיעים על זרימת האנרגיה ובעזרת דרכי התבוננות נבין מהו אותו גורם משפיע. האם הוא מההווה או מהעבר הרחוק או שאולי קשור לעתיד.

מכיוון שהאנרגיה הזורמת בתוכנו קשורה ומקשרת בין כל הרבדים שלנו אז הכל משליך על הכל ויוצא שהגורם שמשפיע, מפריע לזרימה ויכול לקבל ביטוי באופן שישפיע על הרגשתנו ולעיתים על בריאותינו.  

בטיפול האנרגטי, בעזרת כלים כמו התבוננות, נשימה ודמיון מודרך, מונחה המטופל לתהליך שמביא לייעול זרימת האנרגיה וכוח החיוניות שבו.

הטיפול בהילינג מביא בהתחלה להקלה וכאשר מתאפשרת לאנרגיה זרימה יעילה יותר בתוכנו ולכוח החיוניות מתאפשר לזרום, אז ניתן להניע תהליך ריפוי שיביא לשיפור בהרגשה.

זהו קיצור תמציתי במיוחד של התהליך העומד מאחורי הטיפול בהילינג. ישנם מושגים רבים הקשורים לטיפול בהילינג כמו צ'קרות, תדרים, גופים אנרגטיים ועוד שלכל אחד מהם התפקיד שלו במהלך הטיפולי ועליהם ניתן לקרוא באתר.

           

טיפול בהילינג:

 

בהילינג שתי אפשרויות:

 

1. טיפול בתהליך : טיפול שמטרתו להניע וללוות את המטופל בתהליך לו הוא זקוק ובו הוא חפץ. בפגישת הכרות נכיר אחד את השני, נעלה את הדברים איתם קימת התמודדות ואני אראה לך ואתן לך לחוות באיזו דרך אני יכול לעזור לך (פגישת הכרות היא ללא תשלום).

 

2. טיפול מעצים : טיפול שמטרתו במפגש אחד לאפשר לך לנוח מההתמודדויות היום יומיות, לנשום, להתבונן ולרענן משאבים פנימיים.

 

אם ישנו רצון להניע שינוי, אם ישנה שאלה או רצון לדעת יותר.....            

 

אני כאן כדי לתת מענה.

 

 

רותם כהנוביץ' - מטפל מומחה בהילינג, עיסוי, ארומתראפיה. מתמחה במגוון התמודדויות כמו סרטן, פוריות, טראומה.
מנחה מדיטציה ודמיון מודרך ועוסק באבני מרפא. למידע נוסף ניתן להכנס לאתר http://www.tovyoter.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב